Често задавани въпроси

Често задавани въпроси!

1. Как да разгледам стоките в SMARTSHOPPING.BG?
2. Как да пазарувам в SMARTSHOPPING.BG?
3. Как да се регистрирам в SMARTSHOPPING.BG?
4. Как да видя статуса на направените от мен поръчки?
5. Забравих паролата си. Как да вляза отново със старият си профил в SMARTSHOPPING.BG?
6. Отстъпки в SMARTSHOPPING.BG


1.Как да разгледам стоките в SMARTSHOPPING.BG?
    * Кликвайки върху категорията (Намират се в горната лява част на екрана Ви, както и в осноната лента под Логото -  Например Играчки) отваряте подкатегорите в главната категория. В дървовиден вид ще видите подкатегориите в главната категория. В центъра на екрана ще си изведат всички продукти от избраната от вас категория или подкатегория. В долната част на екрана ще видите полето "Нови стоки за месеца" Всяка снимка която виждате е линк към продукт или категория в SMARTSHOPPING.BG.        
      * Менюто "Производители" Ви дава възможност да извадите на страницата само стоките от даден Производител или Търговска марка. Кликвайки върху снимката или описанието на продукта който сте избрали ще влезете в индивидуалната страница на продукта.
      * Менюто сортиране по цена Ви дава възможност да изберете стоките в ценови диапазон, който Вас Ви интересува.

2. Как да пазарувам в SMARTSHOPPING.BG?  
   * За да пазарувате в SMARTSHOPPING.BG не е необходимо да имате регистрация.
Всички цени са в български лева за 1 брой с включен ДДС.

         1. Отидете на индивидулната страница на продукта който сте избрали и кликнете върху бутона "Добави". Той ще Ви отведе на следващата страница, която дава статуса на вашата пазарска кошница.
         2. Тук можете да коригирате артикулите и количествата, които сте заявили с бутоните + и - - количеството, а ако желаете да премахнете някой артикул, с бутова "Премахни". Когато вече сте решили, че това са артикулите и количествата, които искате да купите в SMARTSHOPPING.BG, трябва да продължите нанатък с помощта на бутона "Купувам".
         3. Той ще Ви изпрати на страницата, в която трабва да се идентифицирате като клиент, ако вече имате създаден профил в SMARTSHOPPING.BG или да се регистрирате като клиент, ако все още не сте го направили или може да направите своята поръчка без да се регистрирате.
      - Ако вече сте регистриран, трябва да въведете e-mail адреса, с който сте регистриран при нас и Вашата уникална парола за достъп в SMARTSHOPPING.BG и да кликнете върху бутона "Купувам".
      - Ако сте нов клиент трябва да попълните Вашите данни, адрес на доставка, допълнителни условия, (Име, адрес, телефон, e-mail, описание на адреса и особенсоти при доставка), и данни на фирма, ако желаете фактура.
         4. Изберете начин на плащане
         5. Горните действия Ви отвеждат на страницата, на която можете да коригирате адреса за доставка на поръчаната от Вас стока. С помощта на бутона "Промяна адрес" можете да промените адреса за доставка. Тук можете да добавите нов адрес за доставка (Например на Ваш приятел или приятелка или роднина) с помощта на бутона "Добави адрес".
      Кликвайки отново върху бутона "Купувам"
         6. Избирате начин на доставка.
         7. Кликвайки върху бутона "Потвърждавам" Вие ни изпращяте Вашата поръчка за избраната от Вас стока. На следващият екран ще видите потвърждение от SMARTSHOPPING.BG, че сте направили поръчка и ще Ви бъде изпратен e-mail със Ващата поръчка.
    
3. Как да се регистрирам в SMARTSHOPPING.BG?
В горната част на страницата кликнете върху връзката "Регистрирай се", в страницата която ще Ви се отвори попълнете задължителните реквизити  - Име, адрес, e-mail, парола и кликнете върху бутон "Регистрирай ме". Регистрацията е извършена. Ще получите e-mail с потвърждение за извършената регистрация.


4. Как да видя статуса на направените от мен поръчки?
Въведете e-mail адреса и паролата в профила си и там ще проследите направените от вас поръчки.

5. Забравих паролата си. Как да вляза отново със старият си профил в SMARTSHOPPING.BG?
В горната част на страницата има връзка забравена парола. Кликнете върху нея. Въведете е-мейла си и на него ще получите паролата си.

6. Отстъпки в SMARTSHOPPING.BG
Има 2 варианта на отстъпки:
              1. Всеки ден, седмица и месец определени стоки имат промоционални /намалени/ цени, валидни за конкретния период. Намалената цена е изписана до старата цена, която е задраскана. Промоцията на деня е различна всеки ден, само през събота и неделя е една и съща. Промоциите на седмица се променят в началото на всяка седмица и са валидни до края й. Промоции на месеца се променят в началото на всеки месец и са валидни до края му. Когато промоцията е различна от указаните по-горе периоди, това е посочено в самият продукт.
              2. За нашите ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ на база направен оборот за всички стоки /оборота се натрупва и от промоционалните оферти, но допълнителните отстъпки не важат за тях/ от категории За Децата, Здраве, Книги, За Бизнеса и Уникати, за последните 12 месеца има следните нива на отстъпки:
                   1 ниво: За оборот от 500 до 1500 лева - 3% отстъпка от стойността на поръчките, след натрупан оборот от 500 лева.
                   2 ниво: За оборот от 1500 до 2500 лева - 5% отстъпка от стойността на поръчките, след натрупан оборот от 1500 лева.
                   3 ниво: За оборот от 2500 до 3500 лева - 8% отстъпка от стойността на поръчките, след натрупан оборот от 2500 лева.
                   4 ниво: За оборот от 3500 до 4500 лева - 11% отстъпка от стойността на поръчките, след натрупан оборот от 3500 лева.
                   5 ниво: За оборот над 4500 лева - 15% отстъпка от стойността на поръчките, след натрупан оборот от 4500 лева.
При достигнато определено ниво на оборот, влизайки в личния Ви профил новата цена / с калкулирана отстъпка/ се изписва до старата и тази цена я виждате само Вие.
За да следите натрупания оборот за Ваше улеснение, влизайки в профила си срещу натрупан оборот е изписан натрупания Ви до момента оборот, а като кликнете на него ще видите поръчките Ви до този момент.

За възникнали въпроси
позвънете на нашия съпорт

0878 661 429

всеки делничен ден
от 09:00 - 18:00