Управление на отдел ПРОДАЖБИ
Д. И. Норка
Управление на отдел ПРОДАЖБИ
Вашите конкуренти ще бъдат безсилни
·
Организация
·
Планиране
·
Мотивация
·
Оценка
Години наред отделите по продажби
в много фирми се изграждаха и работеха спонтанно, опирайки се на интуицията на конкретни
личности и разчитайки на благоприятно стечение на обстоятелствата. Настоящата пазарната
ситуация и присъединяването ни към Европейския съюз изискват все по-квалифициран
подход при организацията на продажбите на всички нива, дори и в най-малките компании.
В настоящата книга в достъпна
форма са разгледани ключовите въпроси, свързани с управлението на продажбите:
Търсене, привличане и мотивация
на подходящи кадри;
Структура на отдела по продажби;
Планиране, стандарти и оценка
на ефективността;
Печеливши методи за управление
на търговския персонал;
Системи за увеличаване на продажбите,
доказани в практиката.
Книгата е предназначена
за мениджъри и сътрудници в отдел продажби, супервайзъри, желаещи да повишат своето
професионално ниво, а също така и за ръководството на крупни, средни и малки компании,
чиято дейност изисква добра система за продажби. В допълнение на това тя ще бъде
полезна и за студенти от факултетите по икономика и мениджмънт както и за тези,
които са се учили само в “школата на собствения горчив опит”.
За възникнали въпроси
позвънете на нашия съпорт